Pateteslimanti
Banyo bebekler için gerçekten çok iyi oluyor rahatlatıyor.. Ben de 2 3 güne 1 yıkıyorum. ortam ısısını iyi ararlarsanız üşümez, hem uzun saatler suda kalmasına gerwk yok bi suya girsin çıksın yeter.. güzelce de giydirirsiniz bişeycik olmaz 🤗
Banyo sonrası güzel bi masaj yapın rahatlasın🍀