Pateteslimanti Kayınvalidem tutturdu göbeği düşer düşmez iki güne bir banyo olması lazım çocuk suda büyer diye. Üşütmesinden korkuyorum daha çok küçük siz ne sıklıkla banyo yaptırdınız bebişlerinize..
DarkSwan Pateteslimanti Haziran doğumlu bebeğim göbeği düştükten sonra her gün banyo yaptırdık. Artık havalar hafif soğuduğu için iki günde bir yaptırıyoruz. Ev sıcaklığını ayarlayıp yaptırabilirsiniz bence. 🌸
Tubaucak Bebegim subat dogumlu o zamanlar gobek dustukten sonra haftada 2 veya 3 yikiyorduk. Doktorumuz cildi taze fazla kimyasala maruz birakmayin kirlenmez bebek zaten demisti. Simdi de hergun yaptiriyorum . Hava durumuna gore 2 gune bir yaptirmaya baslayacagim
Guldn Pateteslimanti benim bebeğim kışın doğdu ona rağmen 3 günde 1 yıkadım . Su da büyüme diye bir şey yok ama havalar sıcak şampuan kullanmadan bir suya tutsanız zaten yetecektir hem bebişte rahatlamış olur 😊 Yine de en iyisini siz bilirsiniz
Rabia3535 Pateteslimanti Allahaşkına dinleme kimseyi hasta olur bünyesi kaldırmaz beş aylık ben haftada ikiye düşürdüm havlar soğudu hergün popiş el yüz yıkanır sıklıkla ama banyo ben bile sıksık yapınca hasta oluyorum bebeğim nasıl olmasın dinleme kimseyi burda bi anne sürekli banyo ettirmekten bebeği zatürre olmuş yoğun bakımda yatmıştı öyle post açmıştı
Dilhunizade Pateteslimanti 2 yaşında oğlum var nisan doğumluydu o zamanlar hava güzeldi ve kısa kadar hergun yıkıyordum büyüdükçe de zaten kirlendıklerı icin ister istemez banyo yaptırmak gerekiyor.
Birgocmenkustuo Doğduktan bir hafta sonra yıkamaya basladi. O günden beri hergun yıkanır. Ocak doğumlu bebeğim bu arada.
Miniminnakbebe Pateteslimanti güzel giyindikten sonra sorun olmaz bence bir de ben kışın akşam değil gündüz yıkıyorum gece daha soğuk olur diye
Ucansupurge Pateteslimanti göbeği düşündüğünden beri hergun yıkıyoruz. Banyo yapınca hasta olmaz canım. Aksine hasta çocuğa bile banyo iyi gelir. Kayinvalideniz doğru söylemiş çocuk suda büyür. Bol bol yıkayın önümüz kış oda sıcaklığı 26 derece olursa hiç bir problem olmaz ❤️
Wanderlust Pateteslimanti yaz kis hergun. Mart dogumlu hava buz bile olsa mutlaka yikarim su bebekler icin cok cok onemli.
Slmnese Kayınvalideniz haklı kış olsa korkmakta haklsınız ama bu mevsimde her gün yıkanmalı. Ben bebeğim kışın doğmuş olmasına rağmen sürekli yıkadım yıkarken kumteli de açıyordum asla üşümüyordu
Begum_eda123 Pateteslimanti bu üçüncü bebeğim üç aylık oldu yazın doğduğu için ilk ikisi hergun yikiyorm hiç olmazsa 2 3 günde bir bı kızım soğuk havada doğdu onuda haftada 1 yada 2 kez yikardm eğer soğuk olursa hergunde yıkanmaz sen bilirsin zatn soğuk havalarda 4 günde bir yıka sıcak havada bir gün dur bir gün yika