Pateteslimanti benim bebegim 28 ocak dogumlu ve prematüre dogdu. Ona ragmen doktor her gun banyo yaptirabilirsin hicbir sey olmaz dedi. Ama burada onemli olan kac gun yaptirdigin degil kayinvalidenin bu kadar karisiyor olmasi. Bence simdiden tavrini koy. Hayir benim bebegim ben bilirim de kac gunde bir istiyorsan oyle yika. Yoksa sonunu alamiyorsun her seyine karisiyorlar. Benimki oyle en azindan insallah seninki oyle olmaz. eger banyodan sonra soguk bir ortama sokmazsan cereyanda kalmazsa klima carpmazsa bir sey olmuyor bunu sen bil ama canin nasil istiyorsa oyle yap sonucta onu en iyi sen tanıyorsun ve sen hissediyorsun. Annelik icgudulerine guven. Bazen doktorlarin bile dediginden farklisini hissediyor anneler ve dogru cikiyor. Zaten her doktor da ayni seyi soylemiyor. Sadece ilk aylar sampuan kullanmana gerek yok onu soyleyeyim cildi cok nazik zaten kirlenmiyor bile 🥰 banyo buyutur vs bunlar hurafe, bebegi rahatlattigi da bir o kadar gercek 😍