Yildiz52 ya ben buna katılmıyorum eşimin yeğeninin öğretmeni en başta şöyle açıklama yapmıştı düşününce hak veriyor insan. Ben eğitimciyim çocuklarınızla oyun oynamak dil gelişimi paylaşmak arkadaş ile beraber oynamak dikkat gelişimi için varım. Yemek yedimi çok koştu terledimi bunların kontrolü benim işim değil her çocuğu yedirmeye kandırmaya çalışırsam üstü başını kontrol edersem işimi yapamam iş asıl amacından çıkar bunun dışında ıslandı işedi vs tabiki yanındayız özetle annesi değil eğitimciyim demiş