Yildiz52 ben evde de zorlamıyorum, kendi midesini ben daha iyi bilecek değilim. Yemek yemek istemediğinde zorlamıyorum. Aynı şekilde kreşte de öğretmenlerinin zorlamalarını doğru bulmam. Üstelik en az 15 öğrenci var desek, hangi birini tek tek yedirecek öğretmenler? Sürü psikolojisiyle bir süre sonra yemek isteyebilir çocuğunuz, çocuk çocuktan çok şey öğreniyor. Kreş ortamı bu anlamda size zaman içinde çok şey kazandıracaktır. Daha önceden yemek istemediğü bir besini, diğerleri yiyor diye yemek isteyebilir veya kendi kendini beslemek isteyebilir vs.