Yildiz52 Herkese tek yetişiyorum demenden aslında herkesin sana doğrusunu anlatmak istediğini anlamıyorsun.
Tek yetişiyorum derken ki çaresizliğin..
Neden kimse bana yanlış olduğunu yazmıyor mesela? Bu kadar dik kafalı olmayın söz konusu ben değilim sizin çocuğunuz ve öğretmenler..
Ve az önce yazdığımı yine yazacağım onca şey yazdınız ama tek bir somut bilgi yok.Öğretmen nedir büyük ihtimal tanımını bile bilmiyorsunuz bariz belli.Tek yazdığınız “yapabilirdi”..Gerçekten çok üzücü.
Ve şöyle düşünüyorum şimdi size göre okulda yemek yedirmeliler hani bilgi öğrensin gelişsin gibi bir aracınız yok, e o zaman siz yedirin evde bakın! Sİz kendiniz kendi çocuğunuza bakamazsan başkasının onca çocukla tek tek ilgilenmesini istiyorsunuz😂lütfen yazmayın artık zira gerçekten bilgi anlamında sıfırsınız.
Bu arada Ney doğru olan okumadım bile yazdığını sadece cevabı okudum 😃 kesin saçma bir şeydir diye okumadım😂
İyi günler tekrar