Yildiz52 oyunla yedirmek yeme bozukluğuna sebep olan bir şey ve evde yapılamayan bir şeyi okulda nasıl yapsınlar. Üstelik yemek yedirmekle değil eğitimle oynatmakla meşgul olmak onların ilk vazifesidir. Ama siz bir süre eve geldiğinde ona güzel güzel anlatsanız bence o da arkadaşlarıyla oturup yemeye başlayacak. Zaman da alsa oyunla yemek yemenin aynı şey olmadığını öğrenmeli bence. Benim oğlum 5,5 aylıkken başladık asla masada oyuncak yok. 11 aylık olacak yemek yerken hala oyuncak telefon bilmez. Cunku bir yerde okudum çocuk oyunla yemeği ayırmalı. Hasta olsa yemese bile zorlamadım. Yedirmedim ama telefonu açıp karşısına koymadım cunku aç olan yer