Yildiz52 sizinki gibi yemeyen 3 cocuk olsa ogretmen 2 kasik ona 2 kasik ona diye tum vaktini yemek yedirmeye ayirmasi gerekir. Vicdani boyutundan once empatide yapmak lazim biraz.
Sizinle is birligi icerisine girip desteginizle ikna edici bir konusma yapilabilir, ona okeyim ama her gun yemek yemesi icin cocuklari ikna etmesi vs adil olmadigini dusunuyorum.