Esoca38 Zeynoko SMS geldi yatırdım ben alıcı kısmına kendi adimi yazdım ama inşallah bir sorun olup geri dönmez belirtmemisler çünkü şunu yazın falan diye e devletten takip edeceğim çekilecek mi para bakalım :)
mucizemoglummmm AngelMotherr Ben de zamlı ödeme olacağı için vazgeçtim. Ne ne kadar olur bilmiyoruz. Zaten geçinmek zor.
Esraburkay Yasanixxx 500 kayıt parası yatırcaksınız ev çıktı diyelim peşinat yatırcaksınız peşinattan sonraki ay taksitleri ödemeye başlıcaksınız
Esraburkay Yasanixxx askeri ücretli için degil ki zaten orta sınıfa uygun 2 maaş girmesi gerek eve yoksa 18 bin maaş kadar olurmu hiç 5.500 alan ödeyemez ama 10.000 alan öder
Halenur42 Esoca38 size mesaj gelecek İban numarası gelecek o numaraya yatırmanız gerekiyor ama akşama kadar daha gelir mesaj yoğunluktan gecikme olabilir
Esraburkay Miniminnak22 bence bu kadar kısa sürede bu başvuruyla giderse çıksa bile çok sanşlısınız olaya böyle bakın derim
ikizprensesannesi snowflake 2000bin küsür olan arkadaşlar sanayi konut parası 3 baslık altında konut, sanayi konut ve arsa bunlar ayrı ayrı
Nisaask ElinaJoliee peki bize mesaj geldi. Banka IBAN yolladı. Bundan sonraki aşama nasıl iletliyecek bilginiz var mi
Esoca38 Nisaask İbana 500 TL yatiriyorsunuz tekrardan SMS geliyor ödemenin geçtiğine dair sonrası kura beklemek :)
Uykusuzanne33 Yasanixxx tokinin kendi sitesinde açıklamalarda bi imzadan sonra taksit başlayacak diyor alt taraftada anahtar teslimden sonra diyor .. net bi bilgi yok öu ya
Nisaask ElinaJoliee ve ne zaman taksit ödemesi başlıyor. Evi teslim aldıktan sonra yoksa peşinattan sonra mi