Yasanixxx arkadaşım aldı tokiden ev. Önce kayıt oluyorsunuz, kurada isminiz çıkarsa belli bir miktar ön ödeme yapıyorsunuz peşin. Adından da hemen taksitler başlıyor. 4 sene kadar önce çıkmıştı arkadaşıma, evler bu yaz teslim edildi, 4 yıldır da taksitini ödüyordu