leopar en iyi ihtimalle 2.000 lira kira veren biri aidat fatura aylık mutfak masrafları ve benzeri şeyler kalınca yine bir şekilde TOKİ’nin aylık ödemelerini öder belki ama 6 ayda bir toplu ödeme olayı gerçekten zor olur. Ben arsa düşünmüştüm yatırımlık, ama arsanında teslimden sonra 1 yıl içinde konut yapılmaya başlanması gerekiyormuş denetleniyormuş yani. Bir anlamı kalmıyor ne zaman istersem o zaman yapabilmeliyim yapabileceğimi. Bu işlerden birileri para kazanacak ama kesinlikle ev alanlar veya arsa alanlar olmayacak bu çok bariz belli.
Bundan önceki TOKİ’ler sabit gelire göre ayarlandığı için enflasyona göre artma durumu olmuyordu ne fiyattan alıyorsna o. Ama şuan ülkemizin ilerisi de belli değil Ocak ayında çıkıp da %150 enflasyon açıklanırsa bir sonraki sene de öyle olursa 850 ye alacağın ev 3 milyona çıkınca bir manası kalmıyor. Sürekli ödeme artıyor çünkü. Malum devlet enflasyon miktarı kadar en azından hak edilwn miktar kadar maaş artırımı yapmıyor. Nasip kısmet.