1234___ ben bu yıl 2 türlü yaptım. Size yazayım belki fikir olur. 20 kiloya yakınını kabuğunu soydum ve doğrayıp tencereye attım, 2 saate yakın kaynadı. O esnada fırında patlıcan ve kapya biber közledim. Onların da kabuklarını soyup doğrayıp domatese karıştırdım. Bazı tencereye domatesi koymadan yağda biraz biber kavurup domatesi öyle eklemiştim. Sonra hepsine biber ve patlıcan ekleyip 1 er bardak zeytinyağı, iri tuz, sarımsak koyup 5 10 dakika da öyle kaynatıp kavanoza aldım. Normalde sterilizasyon yapmayı düşünüyordum ama bir sürü kavanoz çıkınca mecburen ters çevirip 1 2 gün öyle beklettim. Sonra ortalama Bi 15 kiloyu mutfak robotundan geçirdim sonraki hafta. İyice su gibi oldu, yine bazı tenceremde önceden biber soteleyip domatesleri koydum diğer tencereme de direkt koydum. Yine kaynatıp yağ ve tuz ekleyip kavanoza aldım. 3 4 kilo kadar da doğrayıp buzdolabı poşetine koyup buzluğa attım. Umarım işinize yarar. Bu arada neden bazılarının kabuğunu soydunuz derseniz mutfak robotumun başlığı başka yerde kalmıştı o yüzden ilk posta böyle iri oldu ama ben en çok onları sevdim. Ellerime sağlık bence çok lezzetli oldu diğerlerine kıyasla.