1234___
Domatesleri yıkadıktan sonra kabuklarını soymadan üç dört parça olacak şekilde gelişigüzel doğrayın büyük bir tencereye koyun. Kabuklarının olması hem renk veriyor hem de kabuk soymadığınız için çok eziyetli olmuyor. Domatesler bu şekilde pişip yumuşadıktan sonra el blenderı ile iyice ezilip kabuklar yok olana kadar tıırrrtttt…
Zaten bu işlemden sonra sos kıvamını alacak, bir kere daha fokurdatıp altını kısın ve kavanozlara aktarın.Altı kısık olmasının sebebi bütün kavanozlara kaynar kaynar konulup vakumlanması, altını kapatırsanız tüm kavanozları dolduruncaya kadar vakum sıcaklığını kaybeder. Ayrıca kavanoz kapakları sıfır olmalı yoksa hava alma ihtimali yüksek. Her doldurduğunuz kavanozun kapağını sıkıca kapatıp ters çevirin ve bir gün o şekilde bekletin. Sonraa misss gibi konsere domatesler hazııırrr… 🤸♀️
@1234___