Domatesleri soyuyorum büyük büyük dililmliyorum tencereye biberleride menemenlik doğrayıp yağda kavuruyorum sonra domatesleri ekliyorum tuzunu atıyorum iyice sulanip domatesler eriyince 5-10 dakika kadar kaynatiyorum sıcak sıcak kavanozlara doldurup ağzını sıkıca kapatıp ters çeviriyorum yere alta battaniye gibi bişey seriyorum üstüne sofra bezi arasına ters koyup bütün kavanozlarin üstünü kapatıyorum
ONEMLİ📌📌
Kabuklarını asla atmıyorum makarna pizza sosu gibi bi sos yapiyorum enfes oluyor kabukları tencereye alip üstüne 5-10 tane kadar domates buyukse 4 tane kadar kapya biber ve olmazsa olmazı mor soğan 4 tane kadar orta boy mor sogani 4 e bölüp atıyorum bunlarida kaynatıyorum en son blenderdan veya süzgeçten geçirip kavanozlara koyuyorum enfes oluyo bu sos için menemen yapıyorum desem yeridir ☺️