1234___ hiç kabuğunu soymana gerek yok ben soymadan 1-2 ye bölüp kaynatıyorum blendirden geçiriyorum(robottan da geçirip kaynatabilirsiniz direk) kaynarken tencereden kepçeyle kavanoza koyup sıkıca kapatıp ters çeviriyorum üzerine bohça örtüyorum. Soguyana kadar dursun kontrol edin kapaklar tutmuşsa olmuş demektir 1 yıl bile durabilir böyle