hasinesoysal bir de daha çivi bile çakılmamış. İnstagram postlarının yorumlarına bakarsanız 2011de müjdelenen projenin daha arsası belli değil. 2019da aynı şekilde. Hani başlamış bitmiş proje olsa ben de başvururum da daha ortada ihalesi bile yok.
Benim aile evim toki. Ama bizimkiler bitmiş evi açıktan satın alarak oturdular ve ara ödeme ile borcu kapattılar. Çok da ucuza geldi. Ev de sağlam yani memnunlar, sadece küçük.
Ama şimdiki durum çok farklı.