Leylaa_ yalnız asgari ücretliye göre yaparsa zararlı çıkarsınız matematiksel oranlara bakarsak memura yapılan oran daha düşük, evet asgari ücret az fakat memur maaşı fazla, o yüzden ona getirilen örnek veriyorum %50 1000 TL maaşta fark yaratırken, ama memura verilen %35 maaşta 3000 TL fark yaratıyor, bu durumda evlere fiyat artışı olarak memuru değil asgari ücretlinin oranına göre yaparsa o evlerin ödemesi bitmez