birpofidikannesi Arkadaşlar bende şunu merak ediyorum daha taksitli ödeme olduğumda faiz olacak mı? Eğer olacaksa isteyen peşin alabilir mi?
Efem123 sarmaliklahana başvuru pararsi ödenmiyor mu anlamadim nasıl online başvuru yapılıyor gidip bankada hem para verim hem başvuru yapilmicakmi kızlar ya tam bı bilgisi olan bilgilendirebilir mi lutfen
Bebikimm AngelMotherr yükselir. Kyk gibi düşün 15 bin imza attım her sene zam geldi 22 bin almış oldum ve o kadar borcum oldu. Tokiden aynı 240 ay boyunca her sene zam gelecek 600 bin küsür olur sana 800 bin
Bebikimm AngelMotherr bankadan yani krediden tek farkı şu 800 bin lirayı çeksen aylık ödemen hem daha fazla olur hemde faiz oranı daha fazla bankanın bide hiç Bi banka en fazla 16 bin maaş alan adama 800 bin kredi vermez bence.
mrvelfada lyl0742 Hem eve hem de arsaya başvurabiliyor muyuz? Yani eşim eve ben de arsaya başvurabilir miyim?
lyl0742 mrvelfada yok ben arsaya başvuracağız babalarımızın biride bizim için eve her aileden 1 kişi başvuru yapabilir.
Hayalperest_07 Efem123 benim bildiğim başvuruyu e devletten yapıp parayı yatırıyorsn başvurun sonra onaylanıyor kpss başvurusu gibi mesela 😃😃
sarmaliklahana Efem123 e devlet basvuru yapıosun mesaj gelıo banka bilgileri VS 500 TL yaptırıyorsun kayıt olmus oluyor 👍
Efem123 Hayalperest_07 anladım canım öyle yapayım ozmn önce e devletten başvuru yapım birde 2000 mi yatircaz bilgin varmi
Biricik_11 Kızlar bende bişey sorayım. Başvuru şartında hanedeki hiç kimsenin adına konut tapusu olmamalı diyor. Eşimin adına arsa var başvuru yapabilirmiyiz
Hayalperest_07 Efem123 Bi arkadaşım aile içindeki kişi sayısına göre ücret belirleniyor dedi ama bende tam bilmiyorum tuhaf geldi buda bana
Efem123 sarmaliklahana İzmirde bı çok semt seçimi var çıkarsa isretledigimiz semtteki evimiz ılıcak acaba
Efem123 sarmaliklahana ya birde bu eşim merkez yapmış semt olarak degistirebilirmiyiz ben torbalı yapmasını söylemiştim buu onemlimi nereyi secersek oradanmi ev yapilacak
Prensesminik42 Cicianneee allah nasip ederse yazılcam ev için 3yıllık evliyimm 1 kızım var nasip olur inşallah