Arkadaşlar TOKİ de oturan ev sahibi olan birisi olarak söyleyebilirim ki 6ayda 1, aylık ödenen taksitlere zam uygulanıyor enflasyon oranına göre.. bizim oturduğumuz evler yatay mimari,farklı bir proje o yizden dar gelirli yok burada Hatay Payas caglalik TOKİ.. ilk aldigimizda biz başka sahisdan aldık 27bin ödedik 18yil ödemesi vardı 3yili doldurduk kaldı 15 Rabbim ömür verirse inşallah daha kısa zamanda ödemeyi planlıyoruz.. ilk aldigimizda evin o zamanki değeri 250bin falandı enflasyon oranına gire taksitler yükseldiği için şu an 500-600bin arası evim değeri.. he bir de yilda iki defa TOKİ nin belirledigi aylarda toplu ödeme yapabiliyorsun ister evin tüm borcunu kapat istersen bir kısım öde ,onda da yine belli bir oran oluyor banka size fiyatı söylüyor