Ah ilk günler ben de aynı şeyleri yaşadım. Bol sıvı beslendim ilk zamanlar. Bağırsaklar düzene girince rahatladım ve sütüm de çoğaldı. Bebeğim o kadar minikti ki ememiyordu. Saatlerce uyuyordu. Zorla emziriyordum. Sağım yapıyordum. Ama makineyle uğraşma derim direk bardağa filan elinle sık. Zaten az olan sütü bir de pompalamaya çalıştım olan süt de hep pompanin borularinda aralarinda filan kaldı boşa gitti. Bulgur pilavı, irmikli tatlı, pekmezli tatlı, komposto ve bol su tabi dinlenmek ve uyumak da çok önemli. Allah yardımcınız olsun bugünler de geçer