ipek_dfn22 bozmayın psikolojinizi, yavaş yavaş gelir süt hele sezeryanla bir tık daha geç gelir. Bende sezeryanla doğum yaptım Nisan ayında. Bebeğiniz emiyorsa Sağmayn 3 ay sağarak besledim, bu sefer meme reddi yaşarsiniz. Bol bol emzirin çene kasları da kuvvetlensin görün bakın günden güne nasıl artacak sütünüz henüz çok yeni ayrıca bebiş doyar onun midesi ne ki mercimek kadar bir damla çekse doyar öyle düşünün. Süt arttırmak için yeşillik, bulgur, kayısı kompostosu(hoşaf), erik gaz yapar çünkü, tahin ve en önemlisi bol bol su. Tabi ki bir de güzelce dinlenip, stres yapmamak. Güzelce doysun sağlıkla büyüsün bebişiniz❤️