ipek_dfn22 Kendinizi üzmeyin. Sütünüz gün geçtikçe artacaktır emin olun. Yetersiz hissetme duygusu her annede oluyor. Aynı duyguları yaşadım, biraz da toplum baskısından dolayı insan kendini kötü hissediyor malesef. Sürekli ‘emiyor mu’ diye sormaları beni strese sokmuştu. İlk 23 gün mama + anne sütü ile besledim bebeğimi. İlk zamanlarda mama takviyesi almak gerekiyor bazen. Çünkü ilk zamanlar az geliyor. Süt arttırmak içinse rezene çayı, tahin helvası, su tükettim bol bol. Ve en önemlisi galacto isimli bir damla kullandım. Süt arttırmak için üretilmiş bir damla. Asla şekerli içecek tüketmedim, şerbet , meyve suyu vs. Onların bir faydası yok.