Ecemasel geçmiş olsun kızımda 5.5 yaşında bizde 4aylıktan beri aynı derdi çekiyoruz. İlk sene sadece mümkün olduğunca sık banyo şampuansız banyo yaptırın,Zaten hergün banyo yaptığı için kirlenmez haftada 2kerede atopik cilde uygun şampuanla yıkansa yeterli demişti. Bir süre sonra corasatinin pembe kutulu kreminden vermişlerdi. Yeterli gelmeyince kortizonlu bir ilaç yazdılar. Kortizon deyince insanın güzü bir korkuyo açıkçası sorduğumda da 0, 01 değerinde bir kortizon olduğunu bu kadar az kortizonun zarar vermeyeciğini söylemişti. O dönemde de tedavi eden tek ilaç oydu. Kremler ilaçlar hariç mümkün olduğunca sık banyo yaptırmak, sadece banyo sonrası değilde gün içinde sürekli krem sürüp cildi nemli tutmak, çok sıcak suyla yıkamak birazda olsa yediklerine dikkat ederek biraz olsun belirtileri azalttık biz😊