Benim bebeğimde huzursuzluk, kanlı kaka, kusma ya da başka bir sorun yok. Sadece eklem yerlerinde yani kol içi kol altı bacak içi gibi yerlerde kızarıklık var çok şükür ki daha yüzüne ya da farklı bir yerine yayılmadı. Nemlendirici krem losyon her gün sürüyorum doktorun önerisiyle ama açıkçası bana şampuan ya da deterjan değişikliği yapmamı söylememişti. Gelen tavsiyeler üzerine temiz içerikli ürünleri araştırıp şampuan deterjan siparişi de verdim. İnşallah tüm bebeklerin egzamaları en kısa sürede biter. Gerçekten anneler olarak bu durum kanayan yaramızmış. Keşke hiç bir bebek hasta olmasa 😔 tek tek tüm yorumlarınızı okudum hepinize çok teşekkür ederim, artık sırayla kremleri denemeye devam doğru etkiyi bulana kadar. Yine de içimin de rahat etmesi için alerji doktoruna da götürmeye karar verdim. Umarım alerjidendir diyorum artık en azından alerji sebebini bulursam onu hayatımızdan tamamen çıkarırım ve bebeğim tamamen iyileşir 😔