Ecemasel oğlum 3,5 yasinda9 aylıktan beri alerjilerle atoppikle uğraşıyoruz 2 yaşında çok kötü oldu cildi arada öyle azabiliyoemus. Mustela sampuan ve bir yildir kortizonlu krem kullandık sindide sürekli vazelin nemlendirme ve elidel krem kullaniyoruz.. ihmal etme birtane çocuk alerji Dr a götür zaten test yaparlar hem kan hem deri.. Allah şifa versin zor