Hacer_48 Burcubyk55 bizde aynı kilodayız sizinle ama sınırda değil kilo yani ben bir aydır meme reddi yaşıyorum sizde varmı hiç kabul etmiyor bizimki gündüz kendiliğinden
Burcubyk55 Hacer_48 benimki sadece mamayla besleniyor. Çok iştahsız bir aydır gündüz yenidoğan kadar mama içiyor.gece uykusunda daha çok beslemeye çalışıyorum 2 saatte bir kalkarak zombi oldum resmen 👻
Elifhfsa Burcubyk55 doktor mu çok. Zayf diyor da elimden birşey gelmiyor anca bukdr napim smdi bir mama verdi baklm onü veriyom 1 ay sonra bakcak ona göre gastronomi bölümüne gönderecek
[silindi] Burcubyk55 6 doktor değiştirdim sonuncusu normal kilosu iki katına çıkmış takma kafana mamayla beslendiği için ek gıdaya başlayabilirsin yavaştan tadımlara geç dedi
Burcubyk55 [silindi] ben yememesine kafayı takıyorum gündüz yemiyor bisyler oluyor çocuğa 4 aylık bebek 3 saatte 40-50 cc yermi?
[silindi] Burcubyk55 valla benimki de öyle uyumadan onu bile içmiyor biberon deliğini büyüttüm şimdi ilk defa 120 CC içti 3 buçuk saat önce 100 CC içmişti bi deneyin bence
Burcubyk55 [silindi] biberon da değiştim yemiyor tamamen iştahla ilgili ya dişde çıkarma dönemine girdiği icinde böyle olurmus
Burcubyk55 Edayesilbas zaten son çare özel mama vitaminlerde ise yaramazsa ki özel mamayı da tasvip etmiyorlar ama aç kalck da değil çocuklar mec yiyecekler 😞
[silindi] Burcubyk55 biberonu değil biberon emziğini değiştir uyurken vermeyi dene emziği daha geniş delikli al canım ben bir tek bu yolla arttırdım benimki de aynı yaklaşık olarak seninkinin ayıyla çok fark yok iştahı benimkinin de sıfır neredeyse
Burcubyk55 [silindi] emziğini değiştirebilirim suan 2 numara emziği aventin biberonu sen hangisini kullanıyorsun kaç numara . Gece hiç bi sıkıntımız Yok gece olsun diye dua ediyorum 🙄
doganinannesi Kubracvlk bizim de aynı ay aynı kilo doktor nutrigenin üzümlü bı vitamini var onu ve balık yağını verdi doktorunuza danışanilirsiniz siz de