[silindi] Burcubyk55 al al bak az önce 150 CC içirdim 😅 ama bunu 3 buçuk saatte bir aldı 120yi 3 saatte bir
Burcubyk55 [silindi] ayy hadi gözün aydın insllh bizimkide alır gündüz belli olur işe yarayıp yaramadığı insllh yarar 👏🏻🙄
[silindi] Burcubyk55 60 CC içti az önce malesef gece az içiyor ama en azından 30dan yukarıda içti şükür buna da
doganinannesi Kubracvlk alla alla sırf kilosundan dolayı mı inşallah yoktur ama ilginç yanı öyle abartı bı zayıf değil çünkü bir kilo eksiği var bizim de öyle hatta 7600 bizim 9 buçuk aylik persentilin altında bile değiller
Burcubyk55 [silindi] gece uykusunda daha çok içmesi lazim aslında yada tokdur kısa Araliklarla verdiyseniz. Bende iki saat önce 110cc verdim içti iki saat sonra 80cc içti. Her iki saatte bir bu şekilde gidicem bakalım
Ozlem59 Kubracvlk benim kızımda sınırda gidiyordu kilosu ama ek gıdaya geçince toparladı. Sebze püreleri ve yoğurt ile başlamıştım. Şimdi kahvaltı çorba meyve pürelerive mama devam tabi 8 aylığız 8100 olmuş boyumuz 72 cm
[silindi] Burcubyk55 hadi hayırlısı siz bana özelden yazın olmadı birlikte takipleşiriz bebişlerimizi bu iştah konusunu bi çözsek harika olacak şimdi 90 içti
Burcubyk55 [silindi] özelden nasıl yazılıyor bilmiyorumki bi bakayım 😁 Ben akşam delik deldim biberon emziğine olması gereken 3 delikmiş bi tık daha hızlı içti. Ah uyanıkkende böyle götürse 🙄
Eymenulus Kubracvlk canım yukaf ıyı kılo aldırıyor ben yapıyom hep hersrye koya bılırsın yulafı al un seklıne getır cokda faydalı
Cbc Benim kızımda 10 aylık 7700 boyu 72 cm gündüz hiç mama içmiyor çok iştahsız. Gece üç saatte bir 120 cc mama içiyor