MGYE pazardan meyve sebze bile almayan ben gruptan ayrıldım 😂😂😂 Birkaç yorum okudum ama kimse pazarların pisliğinden bahsetmemiş. Uzuuun süredir gitmiyordum. Geçen haftalarda annemle kışlık domates almak için gittik. Şeftali, armut filan aldık. Domatesleri seçtik, olduğu kadar ver dedik mesela. Hemen gitti arkada domatesleri tartarken içine bişeyler attı. Ekleme, olduğu kadar ver dedim. 90 liraya düzledim diye tersledi beni. Eve geldim çürük çarık seçmediğim bir sürü domates poşetin içinde. Şeftali desen aynı, armut desen aynı. E hâl böyle olunca gidiyorum markete. Kıyafet bakasım da gelmiyor tabii