MGYE lc waikiki, zara, mango butceme göre alışveriş yaparim. İndirimde yeni sezonda aldığım vardır. Ama yaşadığım yerde bir salı pazarı kuruluyor bir amca dökme kıyafet getiriyor ki sormayın. 10 tl üstler 10 tl altlar . Koton, waikiki , zara ne ararsan var. Kimi yepis yeni kusursuz kimisinin ufak bir hatası var ama öyle.sokuk yırtık olarak değil. Birde Asla mağazadan corap almam. Pazardan 3 tane 10 tl ye alıyorum waikiki satıyor 4 tane 80 tl 🤷♀️🤷♀️