MGYE Fkulcu94 bende geçen sene hep öyle yapmıştım çünkü gerçekten pazarla birebir hatta pazarda bi tik pahali olanlar bile vardi lcw daha uygundu ama bu sene fazla aştı ya
NurY MGYE çocuk ve bebek ürünlerindeki bu pahallilik bana çok acımasızca geliyor , küçücük iki karış kumaşlar 200 liradan başlıyor çok şükür alabiliyorum orda sorun yok ama alamayan çok insan var ve kalitesi iyiyse eğer normal mağazalardan da alınır pazardan da alınır ☺️☺️ iki pijama iki kazak bin lira tutuyor , yani aslında çok korkunç bir rakam ama alıştırıldıkkk malaesefffff .
MGYE NurY cok haklısınız valla bende alabiliyorum ama çok acıyorum çünkü sürekli boyu uzuyor falan bende işte düzgün kaliteli uygun pazardan alıyorum özel günler için lcw dan 😂
MGYE zarifbirhanim atlet henüz hic almadim ama külot örnek verirsem pazarda en iyisi olan 10 15ten başlıyor bizde yeni bezi kestik külota gectik ordan biliyorum 😂
MGYE Dilaraaaaaaa pazarla ayni olanlari zaten bende lcw dan bakıyorum ya 1 2 ay önce düğün var diye caddede bi magazadan oğluma gömlek alayim dedim dandik gömleğe 80 tl dedi çıktım ertesi gün lcw gittim 40 tlye gomlek 25 tlye tişört aldim 😂
NurY MGYE ay evet bide bebekler çabuk büyüyor her şey hemen küçülüyor LC Waikikiyi severdim yirmi otuz liraya tişörtler mevsimlik penyeler veya taytlar vardı alırdım şimdi fiyatlar aşırı saçma yaa
Deletedmom_36 RuzgarMommys Gercektenmo hemen bakayim.Kayinvalidemde bir takim alicakti oyle alalim O zaman
Dlkana Benim bulunduğum yerde pazar yok keşke olsaydı. O yüzden mağazalarda indirimlere bakıyorum. Daha bugün e bebekten 6 tulum 1 kaşık bir de kasa arkası mamajo suluk aldım 336 tl tuttu. Lcw gittiğimde tulumların tanesi 60 70 TL idi e bebekte tanesi 30-35 TL ye buldum.
Pikapikapikacuuu MGYE lcw kinin internet sitesinden alınca gayet uyguna geliyor mağazada 350 lira ben 200 liraya aldım uyku tulumunu. Lcw den 20 tlye tişört almıştım kızıma. Gayet de uyguna geldi. Kupondur çarktır takip etmek lazım.
MGYE Pikapikapikacuuu bende daha bugün yükledim arkadaşım dedi kupon oluyor diye hic bilmiyorum nasil oluyor
momandad_16 MGYE valla mağzalar ateş pahası hiç mağzadan almaya niyetim yok zaten hemen leke yapıyolar verdiğim paraya değmiyor alırsam 1 2 takım dışarıda giydirmek için alırım
miracmoms Günlük olanları pazardan alıyorum gezmelikte 2-3 takım alıyorum. yoksa para yetişecek gibi değil allahtan ilk oğlumun çoğu şeyini saklamışım şimdi ikinci oğluma giydiriyorum. Bide lcw nin falan indirimlerini takip ediyorum yada diğer internet sitelerinde kupon falandenk geliyor o sekilde alıyorum. Bide dolap uygulamasında bazen sıfır takımları da çok uygun fyata satıyolar ordan da bakıyorum
MGYE NurY gerçekten bu sene abartmış yani ben fiyatlari ilk gördüğümde şaka falan sandim inan şok geçirdim inşallah bi silkelenir de kendine gelir 😂
Duyulurum MGYE Kocaeli’de yaşıyorum, kapımın önüne büyük bir pazar kuruluyor ve LCW, koton, defactodan daha pahalı kıyafetler. Kaliteleri de bu saydığım mağazalardan daha düşük oluyor genelde. Varsa uygun fiyatlı bir pazar, değerlendirin :) bizde yok 😔
MGYE Duyulurum bizim burda da biraz iyi ya tabi pahali olanları da var da öyle olunca lcw dan alıyorum bende ama günlük için pazardan kaliteli olanlardan alıyorum
Pikapikapikacuuu MGYE şöyle canım zaten ilk alışverişe yarı yarıya indirim oluyor nerdeyse. Biz önce kendi adıma hesap açtık sonra eşim adına çünkü 400 lira tutan şeyi 250 liraya aldık. Kuponun da bildirimi geliyor sana