MGYE bide yani alt üst takım örn. EBEBKDE 100 liraysa pazardada aynı oluyor arada 3-5 oynuyor ozamanda insan pazzrdan almak yerine mağazadan alıyor ama aşırı pahalı kot pantolon alayım dedim oğluma bir kot 180 lira 200 lira başlayan fiyatı bide 300 400 e bile var yetişkin pantolonuyla yarışıyor Allah yardımcımı olsun