[silindi] Hacer_48 yok canım olsa mamaya da tepki gösterir mamada da süt tozu var 😔 sağıp verince içiyordu ama süt de kalmadı.
Beybiberen Hacer_48 süt alerjiniz olduğu nasıl anlaşıldı benim kızımda çok az alıyor kilo ayda 200 gram o yüzden sormak istedim
Hacer_48 Beybiberen ben süt ürünleri yiyince aşarı huysuz gazlı kakası mukuslu ve en sonunda kan tanecikli oluyordu
Derya2552 Halilefe merhaba canım benim oğlum da bu ay 400 gram almış idrarı çok kokuyor seninki de öyle oluyor muydu bende şüpheleniyorum enfeksiyon mu var diye
Halilefe Derya2552 evet canım enfeksıyon seviyemiz cok düsük olmasına ragmen kötü kokuyor bugunde aksamdan beri çiş yapmadı yarın bol bol du verecegim
snyck Hacer_48 4ay 1gunluguz 7350 gram ağırlığı bu ay 1200 almış 3saatte bir 90cc mama veriyorum istedikçe de emziriyorum
Farahzeynep [silindi] tam olarak acıkmasını bekleyin, bir de 4 aylıksa dişten kaynaklı da iştahsız olabilir 🙄
[silindi] Farahzeynep yok 2 aylıkken bile böyleydi malesef meme reddinden sonra böyle oldu gaz sancıları kolik derken artık mamaya bile korkuyla yaklaşıyor zannımca
Farahzeynep [silindi] bazı bebeklerin iştahı da olmuyor, benim kızım doğduğundan beri çok iştahlı. Uzun zamandır yediği miktarı arttıramıyordum en son bu şekilde arttırdım, siz de bir deneyin ☺️
sevdaakyol Hacer_48 3 buçuk aylıkken 5.550 kiloydu . Şuan 4 ay 15 günlüğuz kilomuz 6.550☺️😍🤗 emmiyor 😔 sutum yağlı olmadığı için mama takviyesi yapıldı ve ondan sonra kızım beni hiç emmedi ☹️
Hacer_48 sevdaakyol çok erken bırakmış olmuş malesef neyse sağlıklı olsun da mamayı içiyorsa sorun yok
gulsahela [silindi] benimkide 2800 doğdu şuan 6000 kilo 10 nisan doğumluyuz yanlız değilsiniz yani minyon ama şükür sağlığı yerinde çocuklarımızın 🤷🏻♀️
[silindi] gulsahela sizinki de miniminnacık mı duruyor ☺️ aslında çok sevimli küçük görünmeleri ama beslenme sıkıntısı çekiyorum tek derdim bu oldu 3 saat aç kaldı bak 60 CC anca içti
Meryemmtemev Hacer_48 evet canım doktorum başlattı hayır cnkü cok fazla vermemeye çalışıyorum 60 ccyi gecmez kızımın içtigi gnde 3 kere filan