Hacer_48 bebeğimin kilosu burdaki söylenen kilolara göre çok düşük 2900 doğdu şu an 4 ay 5 günlük 5900 anca oldu mama ile besleniyor sadece ama iştahsız 2 aydır sadece uykuda besleniyor meme reddi biberon reddi. Sağlığı iyi çok şükür ama yeterli beslenmiyor gibi geliyor 😔 keşke biraz iştahı artsa yol çare arıyorum doktoru ek gıdaya başlattı şu an sebze meyve denemelerine geçtim ama daha beceremiyor hep diliyle itiyor daha deneme aşamasında olunca bunlarla da doymuyor haliyle.