Hacer_48 Kızlar bebekleriniz bu ay kaç gram aldılar bizimki bir aydır memeyi kabul etmiyor uykusunda anca veriyorum 300 gram aldı ve idrar yapınca bazen az beslendiğinde bezinde leke oluyor sizlerinde böyle mi
Farahzeynep Hacer_48 3 ay 30 günlükken bakılmıştı, 5700dü, bu ay 6400 olmuş. İlk 10 gün mama içmek istemedi sonra düzeldi, son 1 haftadır baya iştahlı 2 saatte bir 150 ml mama içiyor. Ondan önce 120 içerdi, 4 ay 25 günlüğüz şu an.
Meryemmtemev Hacer_48 gecen ay bzde 200 gram almıştık mamaya başladık bu ay 1 kilo aldı skür ama beslenmesi zor bi cocuk yatarak eözyrm gzerrk mama içiriyorum mamaya daha tam alışamadı
Kubrakaynak Hacer_48 Hacer_48 4 ay 10 günlük benim oğlum 16sında 6700 çıktı kilosu günde 2 defa 100 ml mama veriyorum gece hariç anne sütü devamı
Derya2552 Halilefe merhaba canım benim oğlum da bu ay 400 gram almış idrarı çok kokuyor seninki de öyle oluyor muydu bende şüpheleniyorum enfeksiyon mu var diye
Hacer_48 Ebruorhan beyaz yoğun bişey mi şeyin arasında aslında kız bebeklerde normal diyorlar ama enf da olabilir gibi
[silindi] Farahzeynep bir şey sorucam mamayı nasıl arttırdınız benim bebeğim 90 CC zor içiyor 3 saatte bir çok iştahsız önceden 60 içiyordu çok üzülüyorum
[silindi] 4 ay 14 gunluguz 7800 kılosu ama 2 gundur emmıyo delırıyo resmen . Bugunde bezınde pembelık gordum . Dr u sık sık su verın istedıgı kadar ıcsın dedı . Ben Zaten verıyodum ama demek daha cok vermem gerek.
Hacer_48 [silindi] sizin kilo bayağı önden gidiyo birde su vermeyin derler bende veriyorum bu sıcaklarda çocukların halide zor
Beybiberen [silindi] Canım benimde pembelikle başladı sonrasında şeker gibi taneler oldu bezinde.ve en sonunda böbreklerinde kum olduğunu öğrendik anne sütü almıyorsa mutlaka bol su verin.ve malesef günümüz doktorlar birşeyden anladıkları yok🤨
Meryemmtemev Hacer_48 evet canım doktorum başlattı hayır cnkü cok fazla vermemeye çalışıyorum 60 ccyi gecmez kızımın içtigi gnde 3 kere filan
Hacer_48 [silindi] ah biz anneler gözümle akan sütü ben görmüyorum ya emerken acaba ne kadar gitti dolduruyor mu diye karnını merak ediyorum bende
Farahzeynep [silindi] karnı acıkınca hemen mama vermedim, oyuncaklarla kucakta gezdirerek oyaladım, tam olarak acıktığında verdim öyle arttı iştahı 🤗
[silindi] Hacer_48 bebeğimin kilosu burdaki söylenen kilolara göre çok düşük 2900 doğdu şu an 4 ay 5 günlük 5900 anca oldu mama ile besleniyor sadece ama iştahsız 2 aydır sadece uykuda besleniyor meme reddi biberon reddi. Sağlığı iyi çok şükür ama yeterli beslenmiyor gibi geliyor 😔 keşke biraz iştahı artsa yol çare arıyorum doktoru ek gıdaya başlattı şu an sebze meyve denemelerine geçtim ama daha beceremiyor hep diliyle itiyor daha deneme aşamasında olunca bunlarla da doymuyor haliyle.