snyck Hacer_48 bana 4bucuk aylıkken ek gıdaya başlayabilirsin dediler doktora danışın belki o şekilde iştahı artar kilo alır
Hacer_48 Minime süt alerjiniz mi var bizde var ama bir uzmana göstermedik ben diyetteyim iki aydır sadece
Hacer_48 Beybiberen ben süt ürünleri yiyince aşarı huysuz gazlı kakası mukuslu ve en sonunda kan tanecikli oluyordu
Bebegim_ben Hacer_48 5700 sadece anne sutu bu ay 800 gr almiş ama benm.bebegim premature 2150 doğmuştu doktorlar çok iyi diyor
Ahsen-ece240419 Dün 6350 gram66 cm boyunda çıktı kızım. Maalesef 1,5 aylık olduğundan beri meme reddini yenemedik sütümü sağıp veriyorum ama gün içinde mama takviyesi de yapıyorum.
S_seylek60 Hacer_48 4 ay 2 gunluguz. Doktor kontrolune yarın gidecegiz. 3 aylikken 7.145 grmdi. Bu ay evde tarttim sadece 500 gr almis😕 1-2 gun suren meme reddimiz vardi sadece emdi aslinda baya. Ama neden yari yariya dustu kilo alimi anlamadim🤔 Gunde 3 cay kasigi falan da su veriyorum bazen unutuyorum vermeyi. Sadece anne sutu aliyor.
nazanay S_seylek60 meeese Biz de haftaya 4 ay kontrolune gidecegiz. 3 ay kontrolunde doktorum demisti ki, 4. ayda kilo alimi dusecek, 600 gr ortalama bekliyoruz. İlk 3 ay gibi gitmeyecek kilo alimi yani.
Hacer_48 S_seylek60 iyi bence halinize şükredin iki gün meme reddi olsa geçseydi keşke bizim bir aydır
meeese Hacer_48 benim bebeğim 3 aylıkken 6600dü 4 aylıkken 7200 oldu. Her ay 1 kilo alırdı son ay 600 gram aldı ama çok hareketli benimki ondan diye düşünüyorum. Sadece anne sütü alıyor ve sürekli meme istediğinde veriyorum
otose_san Hacer_48 400 gr kadar aldı kızım bu ay. etrafa ilgisi arttığı için sanırım özellikle bu ay emzirirken zorlanıyorum, genelde kimsenin olmadığı ve mümkün mertebe sesin de olmadığı yerde emzirmeye çalışıyorum yine de çok uzun süre emmiyor çoğu zaman
snyck asbek 3 ayına kadar philips avent kullandım memlekete giderken evde unuttum burda bebedor aldım ucuzundan onunla veriyorum 1 aydır
Aysemmmm Benim kızımda 4 aylık oldu 4 buçuk kilo bu ay hic kilo almadı bezinde pembe lekeler vardı fazla emmiyordu doktora götürdüm böbreğinde kum varmış sancısindan dolayi emmiyormuş çok üzülüyorum ya😭😭😭
otose_san Hacer_48 bu da geçecek diye kendimi avutmaya çalışıyorum ben, elimden çok da bir şey gelmediği için 😅
snyck Hacer_48 yok daha 4 ay 2 günlük soyleyen hemşireydi yoğurt meyve sebze suları ile basla demisti ama çocuk doktoru ile konuşmadan başlamam ben