Mrysmg çok iyi geldi yazınız, yazın siz hep :) çok deneyimsiz ve geç anne olmuş biri olarak iyi bakamamaktan yanlış yapmaktan korkuyorum ama illa ki yapacağım, yanlış yapa yapa öğreneceğiz yeter ki geri dönüşü olmayan hatalar yapmayalım, Allah korusun. 🙏🏼🧿 hep derim 50 kere doğumhaneye girer doğum yaparım ama kızım doğduktan sonra o 1,5 ayı bir daha yaşamak istemem. Aslında dediğiniz gibi bu zamanları çok arayacağız, özleyeceğiz o yüzden her gününün her anının tadını çıkarmak lazım. Daha şimdiden daha küçükken mememde uyuyakaldığı günleri çok özlüyorum, şimdi kalmıyor :)
İlk darbeyi sütümün yetmediği zamanlarda yaşadım ben de. Yetememek, bakamamak duygusu beni yedi bitirdi. Lohusalığı da dibine kadar yaşadım. Neyse ki geçti bitti o günler, sütümün yetmediğini de kabullendim, mama vermeyi de. İyi ki mama var ki de verebildim. Allah’ın gücüne gitmesin asla asla! Şikayet etmiyorum, sadece en iyisini yapmaya çalışıyorsun ama olmuyor zaten en iyi diye bir şey yok, onun ucu bucağı yok. Dediğiniz gibi biz elimizden geleni yapalım takdir Allah’ın. Çocuklarımıza sağlıklı ömürler versin Allah. Çok daha sakin, dingin yaşayacağım, çabalayacağım. Doğmadan önce çok rahattım ve kendimi sürekli böyle telkin ediyordum rahat olacağım diye. Avucumu tamamen sıkmayacağım ama tamamen de açmayacağım ortasını bulacağım 🥹