Mrysmg doktor bugün burun temizlerken yani serum fizyolojik sıkarken bebeğimin kafasını hiç yan çevirmedi, biraz sağ tarafa biraz sol tarafa gönderdi serum fizyolojiği ve hapşırmasını bekledi, hapşırmadı :) görünenleri aspiratörle alabilirsin dedi, görünmeyen için temizlemeye devam ve hapşırmasını bekleyeceğiz dedi. Benim aspiratörüm çok basit bir şey. Küçücük, elle vakumlu olanlardan. Kullandığımda işe yaradı. İnşallah ihtiyacım olmaz ama olacak kış geliyor :)
Benim kızımın da 3 aylık olmasına tam 2 hafta var. Doğdular da 3 aylık olmak üzereler. Maşallah onlara 🧿😊🫶
Ne büyük sorumlulukmuş ya ama sevgileri bambaşka. Yüzüme bakıp gülmeye başladı, insanın içi eriyor. Rahatına düşkün, uykusuzluğa tahammülü olamayan bir insanım, hiç kalmadığım kadar uykusuz kalıyorum. Onun için değer!! 🤍