Asya kimse kimsenin aklına uymasın valla soruyorlar evet yorum yapılıyor yanlış mı yanlış kendi içinde düşün sende boylemgereksiz bi postla kalabalık yapma anasayfada ozaman. Banada mesela kac gunluk bebekler kac kg kac cm (3 aylik bebekleriniz kac kilo) gibi postlar oldukca aptalca geliyor her bebek kendine özgü olmalı doktoru ne diyorsa ona uy burda alalemin bebekleriyle yatıştırır gibi karşılaştırma yapılıyor eeee bende bu düşüncelerimimi yazıyım kavga etmek icin