Asya evet ek gıda postu ben de acmistim.çünkü benim oglumun sut alerjisi özel mama yiyorum ve mananın kokusunu duysaniz dayanamazsiniz.aynı kaplumbaga yemi gibi kokuyo ve ben ogluma çok uzuluyorum o iğrenç seyi yemek zorunda kaldigi icin.benim oglumda 3 ay 18 gunluk benim ek gidaya baslamak icin acelmde bundan.oglumun o pis seyden kurtulmasini istiyorum.butun gayem bu.bu sabah oğlumu doktoruna goturduk esimle.rahatsızlıklarını anlattim.ogluma tahliller yaptilar.ve doktorumuz sut alerjisi olan bebekler için ozel organik ek gıdalar var onlardan gunde 1 er kez vermek sartiyla başlayabilirsiniz dedi.ki doktorumuzda bukundugumuz ilin en iyisi.bence birilerini eleştirirken altini doldurabileceginiz kelimeler kullanın.!!