Asya kesinlikle doğru bebeginiz kesinlikle ilk 6 ay birşey vermeyin..daha küçücük bobreklerine midelerine yük bindirmiş oluyorsunuz..sonra ileride bunların acısı çıkıyor malesef..heleki yemeğin suyu..en kalorili ve faydasız olan şey.. sakın yapmayın arkadaşlar.. ekmek batırıp tadına baksın ağzı tatlansın diyip şekerli gıdalarla 1 yaş öncesi tanistirmayin yavrulanizi..1 senedir görevde değilim ama bebek hemşiresiyim sırf erken tadım yüzünden acillik olan bebekler gördük..biz nasıl büyüdük diyerek kendinizlede şimdiyi kıyaslamayın