Erolunannesi Efemomy maşallah benim ki uyumamak için elinden geleni yapiyo günde 1 defa uyuyo yarım saat falan.. nerede oturuyorsun orada havalar nasıl ne giydiriyosun? Ben ankaradayim da uzun kollu giydirmeye başladım
Efemomy Erolunannesi ben Balıkesir Ayvalık ta yaşıyorum 2 gündür eserli burası da ince uzun tulum giydiriyorum ama normalde çok sıcak yazlık yer hep zıbınla ayağında çorabı hiç eksik etmem bide ninni açıyorum emzikle beşiğinde sallayarak uyutuyorum gün içinde 3 4 kere uyuyor 1 er saat benim ki ninninin adı mis gibi uyusun bebeğim belki işe yarar uyacağını anlıyorum gözü kızarıyor mızlıyor
Erolunannesi Efemomy aa ben de açayım o ninniyi teşekkür ederim inşallah işe yarar 🌺 bugün burası iyiydi tişört giydirdim de bakalım havalara göre hareket edicem bide ilk bebişim tecrübesizim😊
Erolunannesi Efemomy benimki de 😀 ay bide benimki bizim yatakta yatmak istiyor nasıl vazgeçiricem böyle giderse temelli alışacak 🥲🥲
NeseA Maşallah Efe yavruma:) bende 10 haziranda doğum yaptım 3 ay 1 günlük benim oğlum Osman:) 3780gr 52cm doğdu:) 2 ay 20 günlük tartıldık 6 kiloydu boy 68:) çok şükür iyiyiz biraz gaz sorunumuz var O kadar hepsi geçecek canları sagolsun😘
Nereleregidem Efemomy gece yorulmuyor musunuz kendi uykunuzu nasıl alıyorsunuz 😔 ben bebeğimle yatmayı çok seviyorum fakat onunla aynı yatakta yatınca iki saatte bir emmek istiyor. Canıma minnet fakat uykusuzluktan ertesi gün bebekle bile ilgilenemiyorum bırak ev işini
smyra102030 Beraninannesii benım bebeğimde bı ayagı içe dönüktü kendı bıraz gectı doktır kontrolunde masaj önerdı hafıf kaldı hemen mı alçıya alındı sızın gecmezse alınacak bızm dedı doktor smdı başka doktora götürcem hangı ilgsnz
Beraninannesii smyra102030 Ben Kocaeli’deyim üniversite hastanesinde tedavi oluyor suan. Yegenimde sol ayağı içe dönüktü masaj tedavisiyle düzelmişti onun duruş pozisyonundan kaynaklı demişlerdi o zaman. Şuan yürüyor 4 yasinda sıkıntı yok ama sol ayağına giydiği ayakkabıları içe doğru yamulmuş. Bizim doktorumuza danisacaklar şimdi tekrardan. İhmal etmeyin lütfen . Çok önemli bir konu.
Sedefoznur Efemomy merhaba benim oğlumun adı da Efe biz 16 hazıranda doğduk☺️cuma günü 3 aylık olacaz 3 kilo 15 gram doğduk biz☺️☺️ Zaman çok hızlı ilerliyor
smyra102030 Beraninannesii yanı doktor üç aydr masajla oyalado bende üniversiteye aldm randevu ama baya yamuktj kendı düzeldi suan hala hafıf var dedgbz gbı yamuk basablr ilerde
Beraninannesii smyra102030 Daha ciddi sorunla da karşılaşabilirsiniz ben direk profesör doktora götürdüm 2 günlükken alçıya alındı.
Beraninannesii Suheylacihan Mikostatin ama doktor önerisiyle kullanıyoruz ayına göre dozajini belirliyor.
smyra102030 Beraninannesii bnm çogu düzeldi kendiliğinden ama tam gecmedı tabı gecmezse alcı dedı doktor
Yigitmiray38 Efemomy 4 Haziran da doğdu bizim kızda. 2. Bebeğimdi. Allahım 40 gün nasıl geçecek diyodum geçti bitti bile. Simdi mutlu mutlu sesler çıkaran gülücükler çıkaran tombik yanaklı bi kız oldu 💜 allahıma çok şükür kız evlat gerçekten farklıymış yada 2.annelik olduğu için herşeyin farkındayım kimseyi takmıyorum ondan bilmiyorum.
merveeyy Yigitmiray38 ya benim kızım da 3 Haziran doğumlu benim de 2.bebeğim ben de hep diyorum gerçekten kız evlat farklıyımıymış yoksa ikinci çocuktan dolayı mı diyorum 🥰🌺 Allah bağışlasın bu arada 😊