Merhaba bugün 3 aylık olduk 😍
Canım oğlum Efe ❤️ Hiç geçmicek zannettiğim o 40 gün bitti 3 ay oldu bile
3.450 51 cm doğdu 10 Haziran da
Şuan 6 kilo 61 cm anne sütü alıyor ama silikon göğüs ucuyla emiyor hiç bi şekilde onsuz kolik bebekti çok şükür geçti egzama vardı yanaklarında çok şükür onu da geçirdik şuan gayet mutlu bi bebek 😍
sizin bebişleriniz nasıl hadi biraz sohbet edelim 😍😍