Yigitmiray38 Efemomy 4.ay atağıni bekliyorm simdide. Çok ama çok korkuyorm çünkü oğlum o zamanda beni emmeyi bıraktı hep içimde kaldi bıraktırmasaydim diye. İnşallah bu atağı da sağsalim atlatırız
Alanur Efemomy aynı benim kızım :) bizimse aynı saatlerde ve 3 ay 15 günlük. Gündüz uykularınız nasıl? Kaç saatte bir emiyor ?
Efemomy Alanur valla gündüz 2 saat uyanık kalıp uyuyor 1 saat 45 dk civarı gündüz hiç saat tutmadım emmesinde
Ezgiiokay Efemomy ya benim bebis 40 gunluk doktor gece uyandirma artik kendi kalksin dedi benimki 12-1 gibi emiyor uyuyor sabah 7 de kalkiyor normal mi
Yigitmiray38 Ezgiiokay daha çok küçük 2 3 saat olmadan kalkıp emzirmen lazım. Bana ebe gece emdiği süt daha faydalı büyüme hormonu çok oluyomuş. Hemde şekeri düşer sen biraz daha uyandır 2,5 3 aylıkken artık kendi kalkar daha açlığını tokluğuny bilmez bence
Yigitefeannesi Ezgiiokay üç aylık olana kadar bu kadar saat aç durdurmamanız gerekiyor kan şekeri düşüp nöbet geçiren bebekler var Allah korusun 2-3 saate kadar bekletin fazlasını bekletmeyin🙏🏻
Mervemurat94 demet2375 kullandığımız fitil gaz için degıldı kabız oldu tuvaletını yapamadığı ıcın kullandık
smyra102030 Beraninannesii bnm çogu düzeldi kendiliğinden ama tam gecmedı tabı gecmezse alcı dedı doktor
birpapatyaannesi Mrysmg merhaba benimde kızım 2 kilo doğdu 1800 düştü 2.ay da 4100 du kilosu 18 inden 1 hafta sonra kontrol var 5 olmuştur geçmiştir her ay 1 1 bucuk kilo aldi.Suan neler yapabiliyor benim kızım yavaştan sessiz gülmeye başladı başını kaldırmaya çalışıyor tutabilir ama sadece kucagim deyken sesler çıkarıyor ama Ağu falan degol aaa avv falan hareketli elleri kolları geceleri 2 saattenbir uyanıyor gunduz uykuları da var baya sessiz akıllı bir bebek masallah sizin nasıl neler yapabiliyor erken doğduğu için yapamadığı neler var merak ediyorum
Mrysmg birpapatyaannesi sizin bebeginiz baya ödem atmis galiba benim kızım 2140 dogdu 2160 oldu sonra tekrar 2140 oldu. Sirayla cevaplayim öncelikle bence bebeğinizin davranışları normal benim kızımda yapıyordu onları. İlk geldiğinde 2.400 gr idi her ay 1 kilo alıyor şuan ki prematüre bebekler çabuk toparlaniyor sağlık sorunu yoksa biliyorsunuzdur zaten bunu. İlk geldiğinde ve ilk bir ay gözleri kontrolsüzdü yani yenidogan sasiligi vardi 2. Aya kadar devam etti. Ilk ay sadece emiyor 2 saatte bir kendi uyanıp uyurdu kendi kendine. 2 ay atak dedikleri dönem başladı gündüz uykusunu az uyuyor gece 2 kez uyanır sabah 7 8 e kadar. Başını tutuyordu ilk ayda da ama dengesizdi. 2. Ayda uyku dışında tebessum etmeye başladı sesleri biraz takip ediyordu ama her zaman değil. Göğsümde yatırdım hep tummy time sevmedigi icin o sekilde yaptik. Cok az gülüyordu benim kizimda 2 . Ayda Şimdi 3. Aya giricez kafasini daha iyi tutuyor %75 dengeli denebilir. Onun dışında şimdi nerden ses duysa kafasını ceviriyor dikkat kesiliyor. Tepkisinden hangi bebek sarkisini sevdigini anlayabiliyorum. Konusunca dediginiz gibi aaa uuu o kedi gibi sesi cikariyor mimikler yapiyor gülüyor heyecanlaniyor eller kollar hareketleniyor baya. Sesli gülüyor. Göğsümde yatirinca ayaklarini bastiriyor tirmanmaya calisir gibi yapıyor. Odadan cikacagim zaman kapiya kadar bakiyo mesela onu yeni yapiyor 2 haftadır felan. Tek yapmadığı şey sesli oyuncak varya ıslak mendili kumasin icine koydim diktim oyuncak olsun diye oynayacak mi bakmak icin onu tutmuyor oynamiyor. Bizde boyle. 2 ay 23 gün olduk
Elifim_benim Efemomy şu mesajınız ne kadar umut verdi anlatamam, kızım bir hafta sonra 2 aylık olucak, kolik ve gazlı bir bebek ağlama krizlerine giriyor resmen inşallah bizim de sizin ki gibi geçer 3. Ay da hatta daha da erken
Efemomy Elifim_benim ah canım benim geçiçek ben bigün var ya hiç unutmuyorum öğlen 12.00 da bi başladı ağlamaya akşamüstü 6yı eşim öğle yemeğine gelmişti başladı ağlamaya iş çıkışında eve geldi hala ağlıyordu napsam durmuyor emmiyor uyumuyor çok kötüydü o günü hiç unutamam ağlamaktan morarıyordu ama şuan hepsi geçti o kadar mutlu bi bebekli🥰🥰
Canimbeybim Efemomy 10 haziran da doğdu kızım 3480 gr 48 cm olarak 💘 ilk 40 gün cidden geçmek bilmedi ve lohusa sendromunu dibine kadar yaşadım geçmek bilmedi hep ağlıyodum ay düşününce bile daralıyorum. Çok şükür hepsi geçti. Suan 3 aylık kontrolümüzde 6700 gr 64 cm çıktık. Sendromun acısını unutturmak için çok şükür kızım geceleri sabaha kadar çok güzel uyuyor annesini de uyutuyor. Hepsinin sağlıkla büyümesini dilerim 🙏🏻💓
birpapatyaannesi Mrysmg hersey aynı kuzum tesekkur ederim çok güzel yazmışsın benim kızım sadece sesli gülmüyor ayni şekilde bisey tutamıyor elinde heyecanlanıyor seslere cok tepki veriyor cok çabuk toparladı benim kızımda cok şükür besigine koyuyorum uyuyor sanıyorum uyumuyor kendi kendine öyle uslu duruyor 🥰
merveeyy Yigitmiray38 ya benim kızım da 3 Haziran doğumlu benim de 2.bebeğim ben de hep diyorum gerçekten kız evlat farklıyımıymış yoksa ikinci çocuktan dolayı mı diyorum 🥰🌺 Allah bağışlasın bu arada 😊