3 yaşından sonra anneye bağımlılık azalması, çocuğun bireyselleşmeye başlaması adına maddi imkan varsa kesinlikle kreş başlamalı diye düşünüyorum, oyun kurma, oyunu sürdürme, konuşma sosyalleşme paylaşma hepsini kapsayacak kreş onlar için, ancak yine imkanlar dahilinde 3 yaş da ben yarım gun için ideal olduğunu düşünüyorum yine dediğim gibi anne çalışıyorsa çalışmak zorundaysa yarım gun kreş + yarım gun bakıcı(bakım veren kim varsa anneanne babaanne anne hala teyze vs) şeklinde ilerlemek daha doğru geliyor bana,
Kızım 3 yaşı dolmadan başladı kreşe ben çalışmıyorum yarım gun 13.30 da alıyorum kreşten