aykoz_ akran için oyun grubu kurdum kendim çevremden onunl ilgili aynı fikirdeyiz ,çiş konusunda faydasını gmrmenize sevindim çocuklarımız için elbette en iyisini isteriz ,ama çiş konusunda faydasını gördünüz diye her konuda aklının önüne alanlarda oluyor.ben kimseye bir şey danışmıyorum açıkçası sonra fazlasına karışma hakkı ılduklarını sanıyorlar,19 aylık oğluma bakıp hayretler içünde herkes ,çünkü okuyorum araştırıyorum ama oğluma an ihtiyacı okan şeyi bilgi ile değil sezgi ile karar verip hareket ediyorum,yoksa ay pedagog asla gidilmez diyemem ama çoğu zehirli hala aynı nıktadayım