Aselcan23 aynı benim kızım Ekim’de 4yas olacak,birde 8aylik oğlum var her ne kadar etkinlik kitabi boyama kitabı alsam da yine sıkılıyor yine farklı şeyler arıyor öyle olunca bizde yarım gün okula verdik. İlk soyledigimde hiç istemedi,bende okula bı git gör sevmezsen söz veriyorum göndermeyecem dedim. Perşembe cuma alışma gunleriydi inanin hiç ardına bile bakmadan öğretmeniyle gitti çok da memnun yeni arkadaşları olduğu için ortamı da cok sevmiş. Ve dün akşam bana “anne siz bı daha beni beklemeyin okulda saatim dolunca babam almaya gelir ” diye söyledi.. şimdiki zamanda çocuklar oyun arkadaşı istiyor ,bizler her ne kadar evde onlara eşlik etsek de kendi yaş grubu gibi olamayız