sutkokusu Benim bebeğim şuan 8 aylık işe başlamayı düşünüyorum yakın zamanda. Şimdilik kayınvalidem bakıcak ama 2 yaşından sonra kreşe göndermeyi istiyorum. Eğitilerek, sosyalleşerek, paylaşmayı öğrenerek, yaşıtlarıyla birlikte vakit geçirerek büyümesi gerektiğini düşünüyorum. Evde sürekli aynı insanlarla birlikte sağlıklı bir gelişim yakalayabileceğini sanmıyorum. Eşim kesinlikle karşı annem bakar o yaşta ne işi var kreşte, daha küçücük diyo ama ben göndermek için elimden geleni yapıcam.