Elisasmommy [silindi] hepsiburadanın ebebek mağazasında beyaz renk 5 Li zıbınlar (ip askılı, askılı, yarım kollu, uzun kollu) 89 TL’ye aldım 3 gün önce. Dün kargo bedava 125 TLydi. Bütün nasıl bilmiyorum.
Sia [silindi] bacım bu iş kurutma olayına aşırı bakıyor. Örneğin kurutma makinası varsa 3 4 üst 3 4 alt la bile geçirilir yani bugün yıkadığın 3 saate kurumuş oluyor çünkü. Ama mesela bende kurutma sorunu var bide bu sene kreşe başladı. Geçen seneden 2 3 kazak kalmıştı bu sene de LCW uygulamadan 4 tane sweatshirt aldım 200 liraya 4 5 tane daha alıcam belki artabilir emin değilim onlarla eşit olarakta alt Alcam. Bizim bez olayı bitti yazın aldığım boxerlar hala geliyor gelmese de civilde 15 liraya var. Çorap desen onu yazında ucuz gördükçe aldım koydum. Montu geçen sene büyük almıştık sadece bot ve ayakkabı Alcam bir de bana kreş için uzun kollu ince tişört lazım olacak onları da 5 6 tane yazın denk geldikçe aldım. Zaten kreşe 2 şer tane alt üst çamaşır yedek bırakıyoruz. Ama keşke yazın falan gördüğünü alsaydın birden almaya çalışınca çok ağır oluyo artık. LCW da mağazada bı takım 250 olmus
Canparcam_ [silindi] Bende E bebek , LCw’den alışveriş yapıyorum . Dün gece minicity uygulamasından ilk defa sipariş verdim burda okumuştum ürünleri güzel oluyormuş gayette uygun valla 2 adet eşofman takımı sipariş verdim 250 gibi bir rakam ödedim. LCW de tek takım 250 🙄
Minisinannesiii [silindi] bizim burda yakışanlar diye bi mağaza var orda baya uygun şeyler oluyo instagram sitesi de var ama uygulamasi yok malesef
Edalikuzusu [silindi] hepsi burada indirimleri takip ediyorum dün beş zıbın 90 TL’ye aldım bugün 125 TL olmuş. LC Waikiki çark çeviriyorum her gün indirim bakıyorum ikili alt pijama 55 e aldım ertesi gün 80 oldu. Esa moda var oradan tayt aldım 7 tane bir tane üst 150 verdim mesela sürekli indirim bakıyorum. H & M dende aldım. H & M member üyesi olunca yüzde on indirim veriyor kendi indirmli ürünlerini birde yüzde on indirmli alınca baya uyguna geldi . 5 pijama tulum 3 tane kot pantolon 850 tuttu mesela. Birde hepsi buradada link gelir diye bir şey var . Almak istediklerimi link oluşturuyorum eşime atıyorum eşim alıyor aldığım ürünlerin yüzde onu hesabıma yatıyor mesela 100 TL’lik bir şey aldıysam 10 lira cüzdana yükleniyor
Deletedmom_54 [silindi] düz beyaz uzun kollular 35 kısa kol ve askı kol olanlar 25 liraydı renklilerin fiyatı değişiyordu 60 a olanda vardı 20 olanda 6 tane uzun kollu tulum aldım pamuklu ve çok güzeller kışın içine uzun zıbınla giyebilicegi türden 40 lirayla 60 lira arası değişiyordu fiyatları tek kalan ürünlerde benim bebeğim 6 aylık
[silindi] Deletedmom_54 ay çok merak ettim görsel atabilir misiniz ben tulum çok seviyorum bebeklerde sırtı açıldı aşağı kaydı derdi yok Muş gibi giydir cik alttanda çit citlati oluyor
deleted452 [silindi] bizim burda bebek giyim var yani magazaya göre fiyati uyguna geliyor kiyafetleride guzel kullanilir yani bundan 2 ay once iki kizimda alt üst takim aldim 4 takima 280 verdim simdide kislik bakicam sezon sonu urunleri aliyorum ben gebelikle misal tekleme kaliyor biraz daha indirimli oluyor bide kermeslerde uygun oluyor misal ben buyuk kizimin bircok kiyafetini kermesten almistim iyikide almisim simdi tekrar acilicak yine varsa alicam Allah hepimizin yardımcısı olsun gercekten hersey ates pahasi olmuş guc yetmiyir yani
mira___ [silindi] evet. 3er adet hem kızıma hem oğluma pijama takımı aldım. 2ser adet dışarda giymesi için takım aldım. 3er adet günlük takım aldım. Kızıma 2 elbise
[silindi] Deletedmom_54 çok guzeller bende geçen kış bebeğime kullandım yazlikta aynı şekilde tek sorun bı tık daha kalın olsalar daha iyi olcekk🙂
Cihangiriinannesii [silindi] 200liradan aşağı tek bir takım bulamadım (uygun Instagram butikleri dahil) bu sene bebeyi nasıl giydiricem benimde bir fikrim yok 🤷🏻♀️
[silindi] Cihangiriinannesii evet burada uygun denilen bütün sitelere baktım 3 aşağı 5 yukarı aynı uygun olanlarda zaten aşırı ince ürünler.. yani piyasa ort. Aynı