[silindi] e bebekten 5 tane uzun zibini 75 tl ye aldım. dun geldi. normalde 100 dü 25 indirim verdi hepsi burada. Tabi kargoyla yine 100 ü buldu ama bence iyi. Oradaki indirimleri takip edin instagram kullansanız indirimlerden daha erken haberiniz olur aslında. Bugün de indirim var ama o kadar mı bilmiyorum