Ben sezon sonu alıyorum ya da yazlıkları kışın kışlıkları yazın alıyorum çok uyguna geliyor.gecen kış aldıklarıma tüm yaz rahat ettik.250 lira gibi fiyata bir sürü şey almıştım.indirimlari ve kuponları takip edin o zaman uyguna geliyor.bir de geçen gün trendyoldan aldım 3 alt 3 üst 1 polar 300 liraya geldi kotonda indirim vardi.